Äntligen....


Nu har vi äntligen skaffat en tv till Freddes rum =)

Ut med x-box , ps..... från vardagsrummet!!
Wii får minsann stanna kvar!!

För er som inte visste så har vi tänkt skaffa de nu typ 1 år...så de va ju verkligen på tiden!!

Men somsagt ska bli skönt att tömma vardagsrummet på spel mm!!!



Annars har de vatt en lugn dag idag...

Dock har Ted mest gnällt sen vi kom hem från dagis!!

Inget duger mer än typ 5 min....
Hunnit med en hel del...

*rita
*lekt med lego
*läst typ 10 böcker
*hjälpt pappa packa upp tv

o allt detta med gnäll därimellan hann vi på mindre än 2 timmar!!

Supertrött...somna han 7, direkt när ja la han med snutt i sängen!! sötnöt ♥

E ju så när de vatt full rulle på dagis!!!


Imorn blir de nog till att gå upp en sväng till Huset & träffa Annica & Lea =)


Ha de bra!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: linda

lösenordet är linda1

det jag skriver är kanske inte det roigaste att läsa men snälla döm mej inte, jag arbetar på mina problem.kram

2010-07-23 @ 21:08:45
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0