Helgen är förbi...Ännu en ny härlig vecka!!!!


Lördags var de 1-års Kalas för Maja!!!
Stort Grattis igen!! Supertrevligt!!!!

Söndagen,...för mig o Ted blev de shopping (Burlöv + Nova..på jakt efter byxor =)
För Freddes del vart de arbete i trädgården!!

Kom fram till att vi nog ändå ska ta hit min pappas grävare!!
Lika bra ju, så kan vi gräva ut till poolen/plaskbaljan oxå!!

Så nu blir de till att börja på grunden till carporten före stenläggningen oxå!!

Usch de där med trädgård tar ju för tusan TID!!!


På kvällen kom Freddes Arbetskamrat hit med flickvän...trevligt!!
Ted sprang fram o tillbaka typ heeela tiden...man måste ju visa upp va man KAN!!!


Veckan börja bra med ett besök på Ö. förskolan!!

Gick upp med sötaste Moa + Lea & Annica!!

Nu kan ju Ted helt plötsligt ta sig upp för studsmattan där..med andra ord livsfarligt!!

För rätt som de är vill man ju ner..de e ju bara till att springa då...eller??? Hmmm
Farligt med andra ord!!!

2 Dagar kvar nu på min "långa" ledighet =)
MYS!!!!


Imorn ska ja på mitt allra första föräldrarmöte *spännande*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0