1 Advent!!!


Julstämmningen är på topp =)
Iallafall inomhus...nu fattas bara SNÖ!! O de vill vi ha i massao TACK!!!

Tomtar e framme.. en hel del stjärna + ljusstakar e på plats!!
O imorn ska Fredde fixa med Jul-kulorna som vi ska ha i köket!!!

Sen somsagt e vi redo för JUL o SNÖ!!  *MYS*

o ikväll när de mörknar ska vi tända massor med ljus =)

Teds paket kalender e snart oxå färdig...(har ju nån dag kvar, typist mig att va ute i så god tid??!!)


Igår va vi först hos Andreas & Malin..hur trevligt somhelst!!
Ja hade tom bakat kaka..som dessutom var God...kanske borde ge mig på de lite oftare ändå!!

Sen körde vi vidare hem Till Mia o Fredde i Genarp..
o inte minst bebis i magen... Ted ska ju få EN till Kusin!!

Trött som tusan på kvällen så de blev ganska tidig hemfärd..

Hade ju en nattgäst..kusinen Ella!!

Men de har funkat bra...fick sova mestadels av natten
De var bara en Napp som fick rycka in...sen sovs de till 8.00...vilket är helt ok!!


Dock märktes de att de blev sent...för Ted sover redan middag *trötter*

Så ja slappar lite nu.... innan de blir Dax för lite Jul-städ!!!



Kommentarer
Postat av: linda

hej

jasså du känner folk i genarp hehe. e du här ofta?

vet inte om du fått mitt nya lösen på min blogg...det är användarnamn nathalie och lösen theodor. kram

2009-11-29 @ 21:25:51
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0