Ja som hade Vant mig vid tanken....


För typ 2 veckor sen fick vi reda på att där inte var nån plats till Ted på det Dagiset vi ville...
Blev såklart besviken..menmen!!

Hade ju sökt redan till Augusti...bara för att ens ha en chans att få en plats ( tydligen omöjligt mitt i terminen)
Men har haft tok ångest eftersom han Precis då fyllt 1..så liten fortfarande då ju!!!


Så när beskedet kom va de ändå helt ok...för då tänkte ja att vi gott kan va hemma ett tag till!!
För annars fick ja välja vilket dagis ja ville typ!!!


Så somsagt Hade ja vant mig vid tanken på att gå hemma med Plutt o Mysa ett bra tag till.....

Så ringer dem IDAG o berättar att där är en plats i allafall...

Klart ja blev glad...för de e ju ganska långt till nåt annat dagis  så de e ju väldigt smidigt att ha ett som ligger så pass nära!!!


Men usch vilken ångest...en stor klump i magen...
MITT ÄLSKADE HJÄRTA SKA SNART IVÄG PÅ DAGIS ♥


Sitter här o blir alldeles tårögd!!
Att de skulle kännas såhär??!!
Känns som om man ska förlora nåt...
De e ju faktiskt VI (mamma & pappa) som kan BÄST!!

Har en hel Låååång lista på Krav ifrån Ted....
Eller e de min liste???

Åhhh ja kommer bli en såndär jobbig förälder enligt Dagispersonalen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0