Underbara Sommar!!!


Vakna halv 8 idag...av ett sms!!....

- Hej, vill ni med ner till ån??

...Jaaa Mys!!!!!! Blev såklart svaret!!!

Gick upp gjorde mig iordning, lagom tills ja va klar vakna Ted!! =)
Promenera ner till Ån, Där Jenny låg o sola o Maja sov i sin vagn!!

Lagom till Ted o Maja vaknat kom även Carolina & Melker!!

Barnen satt på en filt i skuggan...o ja dem stanna där oxå =) solen e ju inget vidare för dem små!!

O tydligen inte för mig heller...värsta brännan på ryggen..ONT!!
Dum som ja e så glömde ja smörja mig + att de va första dagen ute i solen sådär för mig!!
Röd e ja vill ja lova!!! Apoteket imorn för att inhandla solkräm...




Ted, Maja & Melker e så söta där dem sitter o leker...
Tänk nyss va dem våra SMÅ bebisar, nu e dem helt stora!!!
O dem uppskattar verkligen varann nu =)



Vi mammor har ju oxå trevligt tillsammans när barnen roar varann..
Blir en hel del fikande...

Idag blev de även en super lyxig lunch...
(O du, Jenny!!...Fredde blev helimpad/avundsjuk på din lunchmacka!!)


Tack för en Supertrevlig dag!!!!! 




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv, det var verkligen jättetrevligt. Och så ses vi imorgon igen! Kram

2009-06-03 @ 19:52:34
URL: http://majaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0