Badat =)





Så nu har ja o Ted minsann varit o simmat =)
Mysigt som tusan!! O han skratta i massor när vi provade rutchikanna i Bebisbasängen!!
Detta ska vi verkligen göra till en vanna - nu när ja äntligen skaffat mig ett årskort!!!
Var tom en snabb vända i mellanbasängen.....men där va en skolklass!!
Alla flickorna va som tokiga i TED...skulle pilla o klappa!!
Va nog bara ja som tyckte de blev lite bra efter en stund, för Ted han bara tjoade o skratta!!!
Min sötnöt...även kallad TJEJTJUSARE ♥



Fredde hann bara precis komma innanför dörren typ, sen begav ja mig av...
Förhandspremiär på MÄN SOM HATAR KVINNOR!!!
Verkligen en bra film...men förmycke för mig som är lite Känslig
Hursom kommer ja vänta på kommande fortsättningar....
Kanske även läsa böckerna...men om ja känner mig själv rätt??!! så kommer de bli en hel del sidor att hoppa över!!!

Tips = Se Filmen!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0