5 DAGAR!!!



Ja tiden springer verkligen iväg!!!
Tänk nästa helg e de dax...
Vi FLYTTAR IN!!!
Känns helt overkligt!!!
Spännande
Tänk alla förväntningar man har...tror ni de blir bra??!!
Vi är helt ÖVERTYGADE att de blir PERFEKT!!!


5 DAGAR KVAR.....
Nej ingen nedräkning till Allla Hjärtans Dag här...=)
De e då flyttbilen tar oss till Huset =)


Tjat tjat om detta HUS!!! Men tänk...
Vi har verkligen planerat o hållt på (vatt ovänner för olika tycke o smak..hhaahaha)
sen Juli 2007!!!!!


Åh nu e de FÄRDIGT!!!
Eller ja där en del pyssel på insidan!!
För att inte nämna trädgården (stor jordhög)
Sen en carport på de =)
Tur att JAG har en händig MAN o nära/kära som även kan hjälpa till!!! ♥


Annars i helgen har ja jobbat...heeela helgen!!!
Blev självklart MELODIFESTIVALEN!!!
Therese kom hitt o vi festa till de med Ben & Jerrys =) Mumsigt värre!!!





Sitter o äter Havregryns gröt...nyttigt!!
Ted sover...´har börjat vakna vid halv 8 tiden nu på mornarna!!
Så då blir de att han e trött tidigare!!
Mitt här i flyttkaoset (väldigt stökigt)....kom gamelmormor o plinga på!!
Hon brar:
- Ja jag får våldgästa då ja aldrig blir inbjuden!!! =)


Men ja lovar mormor de e inte bara du...för de e verkligen inte kul att bjuda hem nån till vår lilla "lya"
Blir bättring så fort vi får ordning i huset..åhh införskaffat en hel del möbler!!


´

Ted plutt...3 dagar!! Här med G.mormor


Nä ska göra mig iordning nu, bär snart av till NOVA =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0