Dagis..

Såja då va vi hemkomna efter Vår första timme på dagis!!

Måste sett roligt ut för vi mer eller mindre sprang ditt....va ju kl 9.00 vilket för oss e ganska tidigt =)

Men de Gick verkligen över förväntan!!

Innan ja hann ta av mig skorna va Ted inne i lekrummet!!

Va bara 1 gång han blev lite ledsen...eller snarare sotis...

När en annan liten tjej kom o satte sig i mitt knä....de va ju lixom Teds knä =)
Sötnöt!!

Men när hon väl "hoppa" av stack Ted vidare....


Så ja hoppas de ska fortsätta såhär....men man får nog räkna med nåt bakslag..!!

Måste erkänna att de kändes konstigt...
bara tanken på att han snart ska va där själv gjorde de svårt att hålla tårarna på plarts!!!

Men sen ibland så tänkte ja....detta går ju skit bra tänk så kul/mysigt han kommer ha de!!!
Slippa mamma o pappa lite då o då!!!


Ted somna på vägen hem så nu e de väl bara för mig att passa på att städa!!!


KUL!!!




Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

så roligt att det känns bra med dagiset, vi ska skola in vår Amanda den 19 oktober. o man har väääldig ångest, att någon annan ska ha min lilla flicka om dagarna, det är ju JAG som ska de=)...men men man får väl inte tänka så mycket på de!!

2009-08-20 @ 13:45:04
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0