Nu så...



Har vi en tomt utan en jordhög på!!
Ioförsig e de ju bara jord nu oxå...men hyffsat jämt fördelat på tomten!!

Nu ska Fredde sätta igång med trädgårds projektet så fort där finns TID för de!!



Igår Va de 1-års Kalas för Ella!!!
Massa god mat + godis!!
O en hel del bus med =)
(ja kom senare då ja jobbade innan..o Fredde kom senare pga trädgården)
Men TED var minsann på plats!!

O han gilla en del av Ellas presenter...får nog ta o införskaffas eller önskas!!


Blev ganska sent så Ted somna i Annas o Daniels säng....
Ville ju inte väcka min skatt, så de sluta med en övernattning!!
Ja Ted o Anna o Ella sammsades om en 180 säng!! Vilket funka helt ok!!

Dumt bara att vi 2 satt uppe till 3 o kolla film!!
Hade en del problem med filmen..trötta o LITE tröga som vi var löste vi de ju heller inte vidare bra!!
Men till slut lyckades vi se heeela filmen =)

 
07.00 vakna TED....
Hade ja väl typ sovit i max 3 timmar då man offtast sover sådär i någon annans säng!!
Såå trött e ja....


Trots de har vi ändå haft en HELDAG idag!!

Begav oss till G. mormor!!
Lite fika sen blev de promenader till 2 olika lekplatser som vi använt flitigt som små!!!

Blev gungbräda + linbana även för mig o Anna...hmm hade vi de roligare än barnen???!!!


Kom hem till Stävie igen....Matning + sovning.....
Sen blev de studsmatta ( de e hemsk vad man e otränad, Clara hela tiden -hoppa mer..)
de e bara till att inse...Man e ju inte 20 längre....=)




Ja vet...kl e bara 21.30...men faktiskt så e de läggdags ändå för min del iallafall ;)




Kommentarer
Postat av: carro o melker

Ville bara skriva en liten hälsning att jag hittat hit =)när ni hade gått idag så badade jag ju Melker sen fick han gå lite naken, tro du inte den lille skiten kissar rakt ner på golvet, hahaha. och helt glad när han gör det.



Hej hej Carro

2009-04-20 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0