Personalfest!!!

Var på personal fest i fredags....Hade sån ångest innan att vara ifrån Ted ett par timmar för första gången!!  Så Ja kom på att Fredde o Ted faktiskt kunde va hos Peter undertiden (bor 5 min från restaurangen) Så kändes de lite bättre för mig!!  Bara under förrätten kolla ja säkert mobilen 100 ggr!!!
Men allt gick bra han sov, åt  o mös...sötis!!  Dem kom faktiskt inte o hämta mig förrän halv 12!!

Va hyfsat trevlig fest..men en sån fest krävs lite alkohol för att de ska bli riktig skoj!! Men maten kunde vatt bättre ellerhur Marina =) som var min bordsdam!!
Blev mest en massa prat med Marina o Madde kände inte alls för dans!!. får ta igen de på nästa personalfest i februari!! .tråkigt nog kom inte Linda!!!
Bestämde med Marina att hon o Theo ska ta o följa med upp på huset snart nån dag...Så Marina nu får du se till att ni är friska brukar alltid va nånting när vi ska träffas ju....pik till dig =))) 


Seg som bara den i lördags...men släppa ändå iväg oss till ikea!! Ja ted o Therese!!  Hon skulle handla en massa till dagiset!! Själv kom ja bara hem med kräklappar..bästa sak från ikea =)
Laga lite mat sen gick vi direkt hem till Therese....mys framför tvn....krängde en massa fruktsallad med glass och titta på LOVE GURU...sjukare film får man leta efter!!  Perfekt film för Fredde!!!

Prata precis med Annica kom fram till att hon skulle fixa till min blogg lite, med bilder o så!! Ja e själv så dålig på sånt... Men fint ska de bli här =)

Tråkig söndag...Fredde jobbar på huset o ja städar o städar!! Tog en paus nu när lilleman sover middag =)

Ska förresten fota Ted imorn...spännande se hur de går!! Hoppas på att man kan beställa som julkort!!
Såja nu vakna plutt!!                 Hejsvej!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

ja fy vad maten var vidrig....

2008-11-04 @ 12:45:15
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna via bloggkoll.se



Xonx

2008-11-04 @ 12:54:57
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0