Bröllop...vadå vi?????

Söndagen börja tråkigt med en massa städning i huset!! Men sluta bra med e STOR överraskning!!! En rejäll chock...men en bra sådan!!

Therese o ja pyssla med spegeln!! Tog en paus o fika lite!! Prata lite om deras resa..(mina föräldrar då) hur de vatt o va dem gjort!!  Ted satt hos mormor...när ja plötsligt såg... Oj har du nya ringar????  Fatta fortfarande inte då!!
Sen kom mor in med en bukett blommor...o ja bara - fina blommer, var har du köpt dem!!! Trög som bara den!!!
Till sist kom kameran fram!! Sa..bläddra framåt här!!!!
Efter 1 sekund.... HAR NI GIFT ER!!!!!!!!!!!!!!
Ni som känner mina föräldrar förstår att detta inte va väntat!!! 
Första känslan var bara åhh ja hade velat va med...men den tanken har faktiskt försvunnit nu!! Får nöja mig med att äntligen blev de av...ingen oäkting här längre inte!!!! 

Som om inte de va nog så skulle ja ju hålla detta hemligt en heeel dag...ja erkänner..jag är sämst på såna trevliga hemlisar!! Men de gick bra!! Ville ju att dem skulle få berätta själv!! Prata tom med med Anna en bra stund =)


Måndags var de sen fika med Anna, Ella, Clara, Mormor o Kalle.....
Har nog aldrig sett mormor så....chockad =))  Helt stum faktiskt!! Hon hade gärna velat fira de med en stor fest...men de va ju faktiskt därför dem gjorde de på de visset!! För dem ville ha de på sitt sätt!! 


På kvällen sen kom oxå Ingalill (min moster) Så de blev fika då igen!!  Planera för min andra mosters 50 års dag!! Ska bli skoj att komma ut på lite äventyr!! Kan ju inte skriva här för de ska ju bli en överraskning!! Alla "tjejer" i släkten ska ut å svirra!! =))))

Mötte Evelina på vägen hem...(om du läser detta så vill ja att du lägger in en bild) Hoppas de blir av att vi ses på torsdag..en massa att prata om!!!!!  Du får ju inte glömma bort din kusin o Ted saknar sin gammelkusin!!! Ja menar nu när du e nykär o allt =))

Känns som ja har 1000 saker att skriva om...men detta får duga för idag!!!!!  

*********************GONATT***********************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0