Tjejkväll med en massa sång!!!!

Spela en massa spel o snacka en massa...jo de va väl de vi gjorde!! Eller va tycker du Marina!!?? vi kanske inte va på topp igår för vi vann inte i nåt spel alls!! Fast om ja inte minns helt fel...så va de ju du&ja som glänste på singstar senast hos dig =)))  Så helt dåligt team e vi ju inte!! Dessutom så var de tantvarning ibland på Theres o Lindas musik "talanger"!!

Ja glömde bort din kommentar Marina du vet den som du sa....ja skulle ju skriva den här.....hmmm kommer du ihåg?? Va ju inte den om dig o Magnus utan den andra!! Aja kommer kanske på den sen!!

Hade hur trevligt som helst..blev helt sen..kom inte hem förrän typ halv 3!! O de e verkligen ovanligt sen man blev MAMMA!!! Man har helt enkelt slöat till sig =) Mys med TED är de man e bäst på...såklart!!!



..har så galet mycke att göra...å så sitter ja här..aja måste vila lite oxå!!  Annars e de bara städa som gäller!!

Fredde e borta i huset o jobbar...ringde för en stund sen!! KÖKET e på plats...vill köra dit NUU men plutt sover så får lugna mig lite!!!!

Hoppas de går bra imorn med mäklaren...håll tummarna för oss =)))


Kommentarer
Postat av: Linda

TANTVARNING!!!!

Jo man tackar...

Proffs kallar jag det.

Kul att jag hittade din sida.

Linda

2008-11-02 @ 21:38:37
Postat av: Marina

Hej vännen!!! kul att jag hitta din blogg :))

nu är det bäst att du skriver var varann dag för jag kommer o läsa.... visst var det kul i lördags får vi göra om snart!!! En singstar kväll så vi kan glänsa lite :) ha hi!!! Nä skoja bara alla är duktiga!!! ha det bäst pussa lillplutten kramis

2008-11-04 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0