Farsdag!! o en dag med läkarångest...

Va hos mina föräldrar igår o fira farsdag!! =)  rätters..aldrig fel =) Hur gott somhelst!!  Va riktigt skönt eftersom ja höll på att tvätta o städa typ halva dagen! Då e man inte sugen på att laga nåt!!  Ted är lite förkyld..stackars plutt..samlar krafter genom att sova mycke! Hoppas han blir bättre snart!!

Var o kolla på huset oxå igår..dem skulle ju börja tegla idag..men va där nåt tegel???!!! NOP...besviken får hoppas dem börjat idag istället!!! Gå en sväng senare!!!

Dagen börja FEL...vakna av att nån ringde på dörren!! Jo då va de någre snubbar som ska fixa med några antennkablar..suck!! Så de var bara till att stiga upp!!
Ted sover vidare..så de e skönt!! Så fort han vaknar gör vi oss iordning för Öppna förskolan..känns som om dem tycker vi e ivägen!! Men hade ändå tänkt gå dit!! Väldigt skoj o mys för Ted!!! o även för mig..behöver komma ut o träffa lite folk!!

ÅNGEST..måste vara hemma mellan 15-16 för då har ja läkartid över telefon!! Vilket borde va förbjudet...hade känts bättre att träffa läkaren!! hursom När ja var gravid hade ja dåligt värde på trombositerna.. Så nu ska ja få reda på om de va pga graviditeten eller om de alltid är så!! Usch ja som är hypokondriker... Tycker allt med läkare + sjukdomar ja allt sånt är jobbigt!! Dödsångest!!! Får hålla tummarna att de går bra!!!!

Nä nu vakna Ted...göra  oss klara för babycafeet!!!  Ha de!!!

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda=)

hejhej

jajamensan han hade långt hår innan, haha (tur han inte har det mer) ohh var i kävlinge?? där de rivit växthusen? jag bodde på korsbacka innan!! jag jobbar ju i kävlinge. (när jag inte e mammaledig) ... hittar du på om dagarna annars då??

2008-11-06 @ 13:11:45
URL: http://underbaralivet.blogg.se/
Postat av: Anna o Amanda=)

hejhej

e jonny en sån kändis?=) tycker alla jag pratar me från familjeliv känner igen honom...haha...!!=)

oh läste att du skulle på babycafé? va mysigt var finns det??

2008-11-06 @ 17:54:41
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0