Farsdag firande i Dalby!!

Var hur trevligt som helst!!

Jättegod mat o Ted va på toppen humör!!


Men efter maten hände de...samtalet som man helst vill undvika.. Var ska man fira Julen??????
Nu när man har barn måste man ju verkligen fira med alla o dela upp de på nåt sett!!

Föra julen fira ja o Fredde var för sig eftersom vi visste att plutt va på G!! Redan då bestämde vi att de blev hos min föräldrar denna julen..
Firar med min mamms sida så då har hon julen vart 4:e år där hemma!! Å de vill man ju inte missa!!

Å andra sidan så borde vi va hos freddes föräldrar då nästa år...men då väljer vi bort min pappas släkt!!
Då kommer vi ju aldrig fira med dem mer!! Eftersom de är med dem vartannat år!!
De tänker ja heller inte göra..usch sjukt att de ska bli så jobbigt!!


Sa de till Fredde häromdagen att vi får ha nästa jul igen!! O bjuda alla alltså blanda släkten!! Blir ju många men ska nog få plats till de i huset!!
Kan ju bli mysigt att fira första julen i huset där!!


Här sitter man o planerar EN dag mer än 1 år i förväg...galet!!


Nä nu vakna plutt dags o göra oss iordning...tänkte gå upp på Öppna F!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! ja det var trist att missa öppna förskolan...men vi hade tid på bvc 11.45, + att jag inte ville smitta ner alla. men nästa vecka kommer vi definitivt. kram

2008-11-13 @ 15:48:51
URL: http://jenny5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0