Dagmamma!!!!

Var på Öppna förskolan idag 10.00-13.00!! Är babycafe där varje torsdag!! Där händer så mycket hela tiden, massa andra bebisar!Ted bara ligger o myser där o snackar! Speciellt sångstunden är en favorit!! Mest springa efter vatten, skrattar tok mycke till den!! Min sötnöt! I slutet var bara Ted, Maja o Ola kvar!! (Jenny lånar bild av dig hoppas de e ok) så söta!!! Bestämde med Jenny o Evelina att vi skulle träffas hos Jenny nästa måndag o Scrappa, ska bli trevligt!! Kan tänka mig att de blir en massa snack o mys med barnen...Men visst ska vi försöka pyssla oxå =) Kom hem o skulle städa lite å så!! Satt o vänta på ett samtal från en läkare..hade telefontid bokad mellan 3 o 5!! Men NÄ ingen läkare ringde!!! Iväntan på samtalet fastna ja på Facebok…Hitta min ”gamla” dagmamma där...jätteskoj...hon var verkligen jätte viktig för mig när ja va liten!! En hel del av mina minnen från ja va liten är dem stunder med henne!! Å första gången ja avslöja tomten..så ja - mmm tomten luktar Lasse!! Som då är hennes man!! Något ja aldrig kommer glömma =) Usch nu sitter man här o blir sentimental..men de finns stunder då ja kan längta tillbaka till just Britt-Marie!!! Å ändå är de typ ...hmmm ja 19 år sedan vi flytta!! Nä nu får de räcka ..... ska hinna mysa med Ted innan han somnar =)

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad tycker du om "skämtet" från tjuvlyssnat som finns i min blogg ?

2008-11-07 @ 16:27:00
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0